زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...
زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...

58

سلااااااااااام خوبین؟؟

توسال جدیدخوش میگذره؟!

به من خیلی خوش میگذره!

تواین سال جدیدخیلی کاراکردم....

ازاولین روزرفتیم مسافرت اولش تهرون رفتیم خونه خالم اینااونجاکلی گشتیم بعدش ازراه چالووووووووس

برگشتیم خیلی حال داد...

درکل خیلی خوش گذشتــــ:)ـــــ

وقتی 1/8رسیدم خوونه گفتم کاش الان توکناردریاشمااااااااال بودم!:(

آخه خیلی حااااااااااال داد...:)
بعدشم کلی خندهـــــــ:))ـــــــ

تازه عمه نازم رمان بابالنگ درازوبهم خریده...:)دست گلش دردنکنهـــــ

نشستم خوندم هی ز میزدم بهش اخرشومیپرسیدم نمیگفت...درطول دوروز292ص روخوندم واااااااااو

بعدش کارای مفیدزیادی کردم نشستم خیلی کم هم خرخونی کردم!

خوب دیگهـــــ فعلا باااااااااااای تا هااااااااااااای

نظرات 1 + ارسال نظر
reza جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 13:19 http://www.wikilinkes.ir/page/help

سلام
دوست خوبم با عرض تسلیت بابت دهه ی دوم ایام فاطمیه
ممنون از مطلبتون،در صورتی که مایل شدید لینک این پستتونو تو سایتم ثبت کن،تا بازدیدکنندگان سایت من وارد وبلاگت بشن و از مطلبت استفاده کنند.
شما هم به جمع وبلاگنویسانی بپیوندید که با ما هستند از بلاگ اسکای،رز بلاگ،بلاگفا،میهن بلاگ ،بیان و پرشین بلاگ...
همچنین در سایت من میتونی بانک ایمیل وبلگنویسانو ... را رایگان دانلود کنی و در تبلیغاتتون ازش استفاده کنی
و هم اینکه اگر به یادگیری زبان اهمیت میدی میتونی کدینگ و تصویرسازی لغات را در سایت من رایگان دانلود کنی و فقط با یکبار خوندن اونهارو به ذهن بسپاری!!!
من پیشنهاد میکنم حداقل یکباراز سایت من دیدن کنید
70%مطالب وبلاگهای امروز را یکجا میتونی در سایت من ببینی و ازشون استفاده کنی
www.wikilinkes.ir/page/help
info@wikilinkes.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.