زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...
زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...

42

سلاممممممممم خوبین؟؟

وای سرم خیلی شلوغههههههههه دلمم پرحرفای ناگفته!!

میدونین چیه؟؟؟

ریلضی وفیزیک خیلی اسووووووووووووووووونه:)

رشتموخیلی دوس دارم..

ولی خیلی درس میخونم ووقت ندارم بیام نت:(

الان وقت اضافی اوردم زوداومدم نت!!:)

تومدرسه همه چی روبه راههههههه

راستی پسرداییم صدراجونمم خیلی خوبه:)

انیتاجونم هم بزرگ شده وای عمم اون روزیه سوپرایزکرده بودخیلی خوشحالم کرد...

هی عمه عاشقتمممممممممممممم

راستی زن عموم"زن عموسیامکم"اونم بارداره قراره بچه دارشن:)

ازاون بابتم خیلی خوشحالم نمیدونم چرایه حسی بهم میگه بچشون پسرمیشه!!!

راستی پسر"پسرخالم حسین جونم وسونیاجون"بدنیااومد!!

سال92پربچه هستشااااااااااااااااا

همش خبریه بچه و..رومیشنویم....

واما عشقم هومن______________________

فداش شم تازه میره مهدکودک همش هرروز یه جریان های تازه ای روبهم میادتعریف میکنه خیلی نازه:))

تومدرسه همش♥رومیشکوندن اخرش امروز به کلاس نرفتم تودفتروایستادم وگفتم نمیرم کلاس...

اخرش زنگ اخراون دخمل هاکه دلموشکونده بودن اومدن ازم عذرخواستن و...

ولی دلی که بشکنه کسی نمیتونه به همین راحتی تعمییرکنه:(

میسوزم ومیسازممممممممممممم...

ولی اخرش همه چی حل شد...

وای خیلی حرف براگفتن دارم ولی وقت ندارم...

یه روزبایدبشینم کامل جلونت تاهمه چیروبنویسم ولی امروز خلاصه 2ماه رونوشتمممممممممممممم:)

دعامکنین:-*:-*


منوازیادنبرینااااااااااااااا

قول هروقت هرروز وقت کردم میام نت:)

اماالان باید برم................................................

فعلا باااااااااااااای تا هاااااااااااااااااااای

بووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووس