زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...
زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...

61


مادرزیباترین کلمهـــ دنیا...

کاش میشدلاغرمیشدم خیلی لاغر30-20-10کیلو..

نه 5کیلو نه بلکه 4کیلو..

تاراحترمیومدم بغلت ومنوبغل میگرفتی میبوسیدی...

من بهت نگاه میکردم ومیخندیدم...

چه حس خوبی داشتی وقتی برااولین باربهت خندیدم..

وبرااولین باربهت گفتم مادر .....

وقتی یه مادر به بچش نگاه کنه میفهمه چشهــ چی شده بهش...

واسه همونه که همه عاشقـــ مادرشون هستن..♥

"مادرم دوست دارم"

روزهمه ی فرشته های نازروکه ماروبه این سن رسوندن وهنوزم بزرگمون میکننــــ:))ـــ

روپیشاپیش تبریک میگمـــ♥




 وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و

 نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس

 کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره

 خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید

و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این

نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و

 خوشبختی خواهم کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.