زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...
زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...

39

♥سلام به همه ی عزیزاااااااااااااا

♥خوبین؟خوشین؟؟

♥من توپه توپم...

♥همه چی روبه راهه

♥هرچی ک میخواستم بهش رسیدمممممممممممم

♥چه سعادتی....

♥وای کمی هم ازبچه کوچولومون بگم"صدرا"

♥نمیدونین ک چقدرنازه-من خیلی خوشم میادازشــــــــــــــــ

♥وزنش 3کیلو900گرم بود...

♥قدش53

♥گروه خونش هم AB+

♥اولین روزکمی قرمزبود...هاکمی هم صورتش بادداشت...

♥بعدش بادش رفت الان رنگش هم درس شده...

♥سفیدههههههههههههههههههه

♥کلاخیلی بامزســـــــــــــــ

♥بگوماشااللهـــــــــــ

♥خخخخخخخخخخخخ:D

♥دست ادموخیلی خوب میگیره بعدش محکم میگیره ول نمیکنهـــــــــــ،وقتی گشنشه اونقدگریه میکنه ک نگو.....

♥کمی هم زردی داره...ولی خیلی خفیفه...

♥خلاصه خیلی دوست داشتنیهــــــــــــ

♥خدایاسرنوشتش هم مث خودش باشه،شانس داشته باشه،ازهمه مهمترصبورباشه....

♥صدراجونم همش پیشتممممممممممممم

♥دخترعمت هیچوقت تنهات نمیذاره نگران نباشـــــــــــ:)

♥خوب فعلاااااااااااا

♥بایـــــــــــ تـ ــ ـــا هایـــــــ

38

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

37

♥سیلامممممممم

♥خوبین؟

♥چ خبراااااااااااااااااااا؟؟

♥واااااااای ازخوشحالی نتونستم بخوابم امروزروز خیلی خوبیهــــــــــــــــــــــ

♥صدرابدنیامیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

♥خلاصهــــــــ ی حس عجیبی دارمــــــــــــــــ

♥چ خوبه ادم همش بچه بمونه....

♥بزرگ نشههههههههههههه

♥هم بیخیال ی چیزایی باشهههههههههه

♥بیخیال دنیا،ادماشــــــــــــ

♥ولی نمیشهــــــــــ

♥وقتی ک بزرگ میشی دردات هم بزرگ میشهــــــــــ

♥کاش ادم نبودیااگه بودهمون تا6سالش بزرگ شهـــــــــ

♥خیلی باحال میشد.........................

♥ولی بایدبزرگ شد،واردچامعه شدو...

♥باوشهـــــــ بعدادردودل میکنیممممممممم

♥فعلابایــــــــــ-دبرم

♥بای تاهای♥

36

♥وااااااااااااااااااااااااای

♥ی خبرتازهــــــــــــــ

♥صدراجونم فردابدنیامیااااااااااااااااااااااااااااااااد

♥خیلی خوشحالمممممممممممممممممممممممممممممممممم

♥توعمرم اینچنین خوشحال نبودممممممممممممممم

♥فردامیگیرم بغلشـــــــــــــ

♥خدایاواقعاازت ممنونم.................

♥صدراجونم♥

35

♥سیــــــ ــــ ــــــــلام،خوفیـــــ ـــــــن؟؟

♥چه خبرا؟؟

♥مادیروزرفته بودیم خونه مامان جونم براهومن جونم ی جشن کوچولوگرفتیممممممم

♥کلاعشق وحال کردیممممم

♥انیتاکوچولوهم دندون دراورده 3تااااااااااااا

♥بعدشم هومن امسال میره مهد

♥کسری هم بزرگ شدهـــــ میره سوم ابتدایی،دیروزمیگف بعد11سال20سالم میشه من میخوام ازدواج کنم!!!خودشم پیداکردم باکی؟!

♥کیانوشم هم که امسال کنکوردارهـــ فک کنم کمی استرس داره!!

♥منوداداشی گلم هم ک تازه میخواییم بریم دوم...

♥اون تجربی منــــــــ ریاضی....

♥درکل دیروز روزخوبی بودکلابهم خوش گذشتـــــــــــــــ:)

♥هاااااااااعموی گلم هم اومده بود♥

♥فعلا بای تاهای