زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...
زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...

35

♥سیــــــ ــــ ــــــــلام،خوفیـــــ ـــــــن؟؟

♥چه خبرا؟؟

♥مادیروزرفته بودیم خونه مامان جونم براهومن جونم ی جشن کوچولوگرفتیممممممم

♥کلاعشق وحال کردیممممم

♥انیتاکوچولوهم دندون دراورده 3تااااااااااااا

♥بعدشم هومن امسال میره مهد

♥کسری هم بزرگ شدهـــــ میره سوم ابتدایی،دیروزمیگف بعد11سال20سالم میشه من میخوام ازدواج کنم!!!خودشم پیداکردم باکی؟!

♥کیانوشم هم که امسال کنکوردارهـــ فک کنم کمی استرس داره!!

♥منوداداشی گلم هم ک تازه میخواییم بریم دوم...

♥اون تجربی منــــــــ ریاضی....

♥درکل دیروز روزخوبی بودکلابهم خوش گذشتـــــــــــــــ:)

♥هاااااااااعموی گلم هم اومده بود♥

♥فعلا بای تاهای

نظرات 1 + ارسال نظر
عمه جون :D جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 21:02

پس حسابی خوش به حالت شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.