زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...
زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...

63


باباجوووووووووونم روزت مبارکــــ:)ـــ


دخـتــَــر کـه بــاشی
میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ
آغــوش گــَرم پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی
کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و
دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی
دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه
هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی
چه بـاشه چـه نبــاشه
قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته . . .
پــِسر که بـاشی میـفهمی بهترین و بی کلک ترین دوستت پِـدرته
کسـی که واسه خــودش لبـاس نمیگیره واسه تــو 4 فصــل لباس میــگیــره
کسـی که از همه چیزش میزنه تا تــو جلو بَقیـه سَــرت بالا باشـــه
بــابــای عــزیــز و مــهــربـــوونـــم اروم اروم روزت مبآآآآآارک..

نظرات 2 + ارسال نظر
عمه جان یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 08:07

نظر رو تایید نکن می خواستم خصوصی بذارم اشتباهی عمومی شد

خخخخخ تاییدنکردم!!
جالب بوووود:)
خوشم اومد:))

hamid دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 17:21

سلام
حمید هستم
اگردوست داشتی چتکنیم ای دی نیمبازم اینه montazer312
عکسی ک گذاشتی جالب بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.