زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...
زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...

57


داره آروم آروم میرسه!

████▒ ۹۸%

‎
سال نو پیشاپیش مبارک

سلام ....... معروف شدی بهت تبریک میگم

شنیدم امسال قراره سال رو به نام تو  نامگذاری کنند

سال اســـب مبارک


نون و پنیر و رامک! جیگر عیدت مبارک!!!

خخخخخخخخخ




آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری........

آغاز روزایی باشد که آرزو داری ........



لیست فیلم های سینمایی ایام نوروز:
او یک پراید سوار بود
بوی خوب پسته
بابا با گوشت گریخت
رویای سفرعید
جدال مهمانان برسراجیل
بخاطر500تومان عیدیه بیشتر
گریزازمیزبانی
مرغ1000چهره

خخخخخخخخخخخخخ



عید و جشن کریسمس,آغاز سال نو میلادی و آغاز ژانویه 

به شما و خانوایه محترمتان هیچ ربطی ندارد.

نوروز مبارک

ههههههههههههه



فرارسیدن نوروز این میراث با ارزش ایرانیها را بعدا تبریک میگم الان زوده


خخخخــــهههه




پیشاپیش ( ' ; ' ) می بوسمت ('; ' ) یکی این ور ( ' ;') یکی اون ور 

یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم...پیشاپیش سال نومبارک.







خوب دیگه عیـــدتون پیشاپــیش مبارک

مراقب خودتون باشید

فعلا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.