زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...
زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...

زلزلهـــــــــ!!!


♣ســـــلام عزیزا خوفین؟؟

♣چه خبرا؟

♣ای وایـــــــ یه زلزله کوچولواومد

♣البته همه شورش کردن تابیایم خونهــــــ:))

♣خداییش معلماخیلیــــــ ترسیده بودن قیافه هاشون دیدنی بود:D

♣بعدشم همشون میگفتن نه بابانترسیدیم!!

♣بعدش گفتن کسی نمیره:((

♣ولی بعدش تسلیم ماهاشدن وگفتن برین...

♣اولیاهااومدورفتیم....

♣ولی حیفــــــــ که امتحان نداشتیم:((

♣امروزم خونه هستم:((

♣برافرداچی میشه؟!

♣راستی 4شنبه تومدرسه یه 4سوری میگیرن واگه بشه

گیتارمومیبرم...تاعشق وحال کنیمممممممممممممممم:))


♥ همتونودوووووووووووووووووس دارم♥

نظرات 1 + ارسال نظر
amir یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 14:34 http://ma2ta11.blogsky.com

سلام خوشکل خانم زشت
بهتر بگم زشت بی رادیات
وب زشتی داری همچو خودت
به منم سر بزن خوشحالم کن
منتظرتم.
نیای ناراحت میشمااااااااااااا
خدافظ فعلا زشت بی رادیات

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.