زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...
زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...

45

ســیلوم

خوفین؟

من خوبممممممممم

کارنامه هاروگرفتیم19/58

خوبهــــــــــ!!

راحت شدم...:)
استرس داشتم....

ولی نتیجه بدی نیس!

وای چقدرخوب میشد همه چیزوتومدرسه بود!

کیف درمدرسه حال میداد تومدرسه کارامونومیکردیم ی دفعه اسون برمیگشتیم خونهـــــــ!

نامردااین کارونمیکنن که!

بایدهمه چی رومن بهشون یادبدم؟!

وای امروز یکی ازدوستام"یگانه"اومدمدرسه اخه اون رفته بودانسانی اخرش اس دادم گفتم ای نامردفراموشمون کردی و...

دیدم امروزجلومدرسه همچین بغلش کردم ک نگوووووووووو

اخه دوست صمیم بود حالارفته تیزهوشان...تکمیل ظرفیت داشت اینم به حقوق علاقه داشت امتحان دادوقبول شد ورفت!

ب همین سادگیـــــــــ

خلاصه امروزخوشحالم کرد...فداش بشمممممممممممممم:ـ*

فعلا بای تا های

نظرات 1 + ارسال نظر
عمه جون :D جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 10:23

موبارح دی سارا

مرسیــــ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.