زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...
زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...

21

سـ ـ ــــــــلام

خوبیــ♥ــــن؟؟


چهـــــ خبراااااااااااا؟؟

منــــــ خوبم

امروز بلندشدم خداییش میخواستم بخوابم اخه بدخواب شدم...

ازدست داداشمو،بابام دق کردممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

حالابذارین بگم چی شده:

الانم بابام نمیذاره این پستوبذارم همشـــــــ یه کاری میکنه

خلاصه دیشب دعواکردیم هم باداداش گرامی،هابابایادم نرهـــــــــ

سراینکه بریم بیرون و....


هیچی دیگه،امروزم حالم خوبهــــــ

توپه توپم.....0ـ0


خوب حالادخترعموی مامیم که مثل خواهرن اسباب کشی میکنهوخونه موردعلاقشوپیدانکرده فعلایه جایی روپیداکردن اونجان ولی موقتی...

تااینکه خونه موردعلاقشونوپیداکنن


امروزم گفتن بیاین اینجایعنی خونه ای که فعلامیشینن...

مامیم میخوادبره ولی روزی که اونااسباب کشی میکردن به طبقه بالاشون همون خونه..

منم بودم وحوصلم ازسررفته بود کلیـــــــــــــــ

الانم نمیخوام برم...


یعنی توخونه میمونم وپایــــــــ نت!!:D


خوب دیگه فعلا بـــــــــــــــــای تاهایـــــــــــــــــــــــــ

نظرات 4 + ارسال نظر
modest man شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 01:45 http://evilandangel.blogsky.com

حالا بابا رو ولش اما احترام به برادر لازمه خصوصن که اگه بزرگتر باشه چون اگه تو جرو بحث کم بیاره اما از زورش استفاده میکنه اما باباها بنده خدا کتک نخورن از دست ما بچه ها کتک نمیزنن

behzad پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 16:13 http://shadmehr-music31.blogsky.com

سلام خسته نباشید من شما رو به دیدن وبلاگ خودم دعوت میکنم اومیدوارم خوشتون بیاد خوشحال میشم نظر زیبای خوتون رو برام بگذارید
http://shadmehr-music31.blogsky.com

سایت باکس ۲۴ در حال حاضر دارای رتبه عالی در بین سایت های کلیکی ایرانی هست که به سرعت در حال پیشرفت هست.
حالا چرا باکس ۲۴؟

- مدیریت بی نظیر ادمین این سایت
- طرح های کسب درآمد فوق العاده که من حتی در سایت های قوی خارجی هم نطیر آن را مشاهده نکرده ام
- میانگین کلیک عالی زیر مجموعه ها
- هزینه ارتقا مناسب
- تعداد تبلیغات بالا

-از جدیدترین امکان سایت جهت درآمدزایی اعضا ، طرح ایجاد درآمد از طریق نمایش سایت به صورت صفحات پاپ آپ(تبلیغات همزمان سایت باکس ۲۴ با بازشدن صفحه وبلاگ یا سایت شما) است که بسیار عالی است و به درآمدزایی هرچه بیشتر اعضا کمک شایانی کرده است و بسیاری از امکاناتی که شما با ورود به این سایت فوق العاده با آنها آشنا میشوید .

رضا پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 15:16 http://www.charrge.ir

سلام خسته نباشید دوست عزیزم وبلاگ عالی داری امیدوارم بهتر از اینم بشه دوست خوبم ما 1 سایت طراحی کردیم برای کمک به کمک به کودکان سرطانی محک دوست داری شمام تو این امر خیر کمکی کنید هم از این سایت خرید کنید هم اینکه سایت مارو لینک کنید با اسم خرید شارژ واقعا مرسی باباته پر حرفیه من این سایته http://www.charrge.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.