زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...
زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

زندگی من"ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــارا"

این وبومیسازم تاهمه خاطراتموتوش بذارم...

تولد تولد

خوف سلامــــــــــ

خوبید؟؟؟


چندتاتولدپشت سرهمه...


تولدپسرخاله گلم...دخترخالم...ومااااااااااااااااااااا


8تیرتولدپسرخاله گرامی من هستش...

هی پسرخاله تولدت مبارک..."پیشاپیش"


9تیرتولددخترخالم هستش...هدی جونم تولدت پیشاپیش مبارک



واماازهمه مهمترتولدما"منوداداشم"

دوقولوهای افسانه ای....


منوداداشم دوقولوهستیم....به به  چه سعادتی...


وچون نتم شاید10تیرقطع شه...


ازامروزمجبورشدم تولدبگیرم...


خوب تولد تولد تولدهمه "4تامبارک

صدسال به این  سالا...


من که خیلی شانس دارم...داداشی مثل داداشی گلم دارم...


خیلی دوسش دارم...


خوب تولدمنوداداشی گلم...مبارک...

نظرات 1 + ارسال نظر
هیلدا جمعه 7 تیر 1392 ساعت 20:11

تولدت مبارک
ای گل سرخ وزیبا
...
وقتی 6سالم بود این شعر رو یاد گرفتم
ولی همین قدش یادمه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.